[LUGOS] Re: firefox edavki game over

Jure Koren jure at hehe.si
Mon Apr 10 17:44:28 CEST 2006

On Monday 10 April 2006 17:34, x x wrote:
> In kako trojanc ve kdaj je konec sifre? POSTa za vsak znak?
>
> Koda je veljavna samo 1x (vsaj ponavadi :) ). Tako da to ne pride ravno v
> upsštev.

Cak mal. Ko user klikne POST je v tistem textboxu stvar ze vpisana (in tako na
voljo trojancu v enaki meri, kot vsi ostali podatki). Tako da to zelo pride v
postev, se posebej pri taksnem trojancu.

> Sicer pa Andraz... ce pripravis debatni event se bom udelezil tudi jaz,
> malce zagovarjati kaksen del tegale, kot eden izmed "hermesovih krivcev za
> implementacijo". Pa lahko malce preklepetamo.

To bi bilo po moje kar primerno, je pa seveda vse skupaj tehtanje varnosti in
uporabnosti. Prevelika varnost hitro pomeni, da storitve ne bo nihce
uporabljal, prevelika nevarnost pa brzkone laikom ne bo ocitna, dokler se
reci ne bo dovolj masovno zlorabilo.

--
Jure Koren, unix developer
Hehe d.o.o.