[LUGOS] Re: firefox edavki game over

x x gazda153 at gmail.com
Mon Apr 10 17:34:17 CEST 2006

In kako trojanc ve kdaj je konec sifre? POSTa za vsak znak?

Koda je veljavna samo 1x (vsaj ponavadi :) ). Tako da to ne pride ravno v
upsštev.

Sicer pa Andraz... ce pripravis debatni event se bom udelezil tudi jaz,
malce zagovarjati kaksen del tegale, kot eden izmed "hermesovih krivcev za
implementacijo". Pa lahko malce preklepetamo.