[LUGOS] Re: firefox edavki game over

Gregor Berginc gregor.berginc at gmail.com
Mon Apr 10 10:50:01 CEST 2006

> ... vendar če ti
> nekdo izmakne privatni ključ in podpiše nekaj s tvojim elektronskim ...

In spet smo tam. Ko dobis novo placilno kartico, ti banka poslje tudi
pin. Seveda na veliko pise, naj je ne nosijo s seboj. Pa sem ze
mnogokrat preklinjal, ko so pred menoj ljudje vlekli listke s pin
stevilko iz denarnice. Podobno je s kljucem!

Drzavljani se bomo pac morali nauciti odgovorne rabe (tudi) interneta...

> Jaz od začetka tako kot Andraž mislim, da enostavno ni potrebno, da ti
> karkoli podpisuješ na svoji strani in pošiljaš tja! S tem pa REŠIŠ ta

Prej si rekel, da se ob prijavi tako ali tako identificiras s svojim
privatnim kljucem. Tudi v tem  primeru torej lahko naredijo vse mimo
tebe.

> je obstajala e-dohodnina in si zanj tako ali tako odgovoren.

Da, kljucna je odgovornost! Tudi certifikat je tvoja last, tako kot
tvoja osebna izkaznica.

lp,
Gregor

--