[LUGOS] Re: firefox edavki game over

Blaz Podrzaj b at thz.net
Mon Apr 10 10:26:21 CEST 2006

No, lej ga eden ki ne prebere vsega...

On Mon, 10 Apr 2006, Gregor Berginc wrote:

>Saj ti lahko dobis to potrdilo... Povratnica je to, kar dobis na
>papircku na davcnem uradu in se veliko vec, saj imas tudi ti
>garancijo, da DURS nicesar ne spremeni (na papirnatem obrazcu je
>najmanjsi problem dodat kako stevilko...).

Temu nihče ne oporeka (beri 5 postov nazaj). Gre zato kar je že Jure
rekel: ponaredit navaden podpis ali kaj dopisat je relativno enostavno
vendar obstajajo mehanizmi, s katerimi ti tudi relativno enostavno ovržeš
trditev, da si ti to podpisal ali napisal. Po drugi strani je praktično
nemogoče ponarediti elektronski podpis (to je en-krat-ena), vendar če ti
nekdo izmakne privatni ključ in podpiše nekaj s tvojim elektronskim
podpisom je pa dejansko nemogoče dokazati da tega nisi naredil ti! Zato je
tukaj ročni podpis neskončno mnogo bolj varen od elektronskega.

>Ampak, s tem se vedno ne resis problema, da ti nekdo ob pritisku na
>gump "Podpis" spremeni vsebino, s cimer se je vse skupaj sploh zacelo.

Jaz od začetka tako kot Andraž mislim, da enostavno ni potrebno, da ti
karkoli podpisuješ na svoji strani in pošiljaš tja! S tem pa REŠIŠ ta
problem, ostane ti samo še OS, ki pa je bil na računalniku itak že preden
je obstajala e-dohodnina in si zanj tako ali tako odgovoren.

lp,B