[LUGOS] firefox edavki game over

Blaz Podrzaj b at thz.net
Mon Apr 3 11:12:43 CEST 2006

On Mon, 3 Apr 2006, Janko Mivšek wrote:

> Na strežniku tega ne moreš zagotoviti. Lahko bi sicer uporabljal SSH
> "client certificate avthentication" (kar uporablja večina bank) tudi za
> neke vrste podpisovanje, vendar bi tak podpis lahko kdorkoli z dostopom
> do stežnika (npr. skrbnik sistema) sprememnil. Tak podpis torej ne
> prepreči potvarjanja, zato je nujno izvesti e-podpis neposredno na
> odjemalcu.

Zdaj pa meni nekaj ni jasno. Ko vstopiš, se pri vratarju že podpišeš in
greš notri. To ni velika sobana s 1854539 fajli kjer bi moral najti
svojega in ga potem še enkrat podpisati, ampak je soba, v katero imaš
dostop samo ti in nihče drug (vsaj kar se tiče w pravice). Če imaš do te
sobe dostop samo ti potem je evidentno, da si ti podpisnih vseh sprememb,
ki so se ali se bodo zgodile v tej sobi. Zakaj torej še en podpis? Dobro,
če bi bil to kak drug podpisa, je pa skoraj v 100% to en in isti podpis.
Še dobro, da ni treba podpisa podpisat z istim podpisom.

Naj me kdo razsvetlji.

lp,B