[LUGOS] firefox edavki game over

Janko Mivšek janko.mivsek at eranova.si
Mon Apr 3 10:40:53 CEST 2006

Podpisovanje na strani odjemalca je nujno potrebno zato, ker ima le ta
uporabnikov privatni ključ, ki je potreben za e-podpis. Tako je
zagotovljeno, da je to zares uporabnikov e-podpis in ne koga drugega.

Na strežniku tega ne moreš zagotoviti. Lahko bi sicer uporabljal SSH
"client certificate avthentication" (kar uporablja večina bank) tudi za
neke vrste podpisovanje, vendar bi tak podpis lahko kdorkoli z dostopom
do stežnika (npr. skrbnik sistema) sprememnil. Tak podpis torej ne
prepreči potvarjanja, zato je nujno izvesti e-podpis neposredno na
odjemalcu.

Lep pozdrav
JAnko