[LUGOS] povezava 2 wireless routerjev

Linux Tetta linux.tetta at gmail.com
Tue Sep 27 09:32:45 CEST 2005

Na oba naloži dd-wrt firmaware V22 finar r2, resetiraj (drži eč kot 30
sekund gumbek zadaj), nato na routerju 1 nastavi vse da se ti bo povezal v
adsl. Na 2.routerju pa lan onemogoči, v wireless pa pod rubriko WDS vpiši
pod LAN mac adreso od prvega routerja. Isto stori na prvem routerju (vpišeš
mac adreso od drugega).
Lahko nastavš še wireless security, recimo na WEP in MAC kontrolo.
Meni deluje 200%

Lp, Vili