[LUGOS] povezava 2 wireless routerjev

Aljosa Spanger aljosa.spanger at siol.net
Sat Sep 24 22:48:52 CEST 2005

Aljosa Spanger wrote:

> Zivijo,
> zanima me kako lahko povezem 2 wireless routerja (linksys wrt54g in
> linksys wrt54gs) v mrezo tako, da bo prvi (wrt54gs) deloval kot router
> za mrezo, drugi (wrt54g) pa se bo preko prvega povezoval v internet in
> ostalo mrezo. Vse to seveda preko wireless-a, ne pa preko kabla.
>
> Za kakrsenkoli link ali nasvet hvala ze vnaprej.
>
> LP
>
> Aljosa

Zivijo,
no odgovarjam si kar sam ce bi mogoce komu to prislo prav.

resitev:
1. routerja morata podpirati WDS
(http://en.wikipedia.org/wiki/Wireless_Distribution_System)
-znotraj WDS nastavimo MAC adrese drug drugega (se pravi na prvem
nastavimo MAC adresso drugega in obratno)
-oba sta nastavljena na wireless mode AP in sta seveda na istem wireless
kanalu
2. DHCP mora biti izkljucen
-uporabimo staticni IP-je za povezavo na drugem routerju in vpisimo IP
prvega routerja za gateway in seveda isto masko omrazja

LP

Aljosa :-)