[LUGOS] apt na debianu: lokalno zgrajeni paketi in 'package pinning'

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Sun Sep 18 15:21:04 CEST 2005

Howdy!

Uroš Golja wrote:

> lokalno sem zbuildal rsync 2.6.4-6, ker rabim podporo za access
> control liste, v Debianovem binary paketu pa te podpore ni. Vse dela,
> vendar... ob nadgradnji sistema (apt-get upgrade) mi apt hoče povoziti
> moj (lokalno zbuildani) rsync s svojim (iz repozitorija), pa čeprav
> sta oba enakih verzij.

apt najbrž sicer ve, da gre za lokalno buildan paket, težava pa je, da
je verzija in ostale oznake enak kot pri uradnih paketih. Sicer še nisem
nikoli na roke buildal paketov, ki so tudi uradno na voljo (samo kernel
pakete), bi pa poizkusil spremeniti oznako verzije. Tisti '-6' najbrž
pomeni, da gre za šesti poizkus buildanja dotične verzije. Če bi ti
oznako spremenil v, recimo, '-1uros', bi verjetno pinning deloval bolje
... ker bi bilo jasno, na katero različico rsynca verzije 2.6.4 gre.

--
Peace!
  Mkx

---- echo 16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlb xq | dc