[LUGOS] apt na debianu: lokalno zgrajeni paketi in 'package pinning'

Uroš Golja goljau at comcom.si
Fri Sep 16 12:13:03 CEST 2005

Pozdrav,

lokalno sem zbuildal rsync 2.6.4-6, ker rabim podporo za access control
liste, v Debianovem binary paketu pa te podpore ni. Vse dela, vendar...
ob nadgradnji sistema (apt-get upgrade) mi apt hoče povoziti moj
(lokalno zbuildani) rsync s svojim (iz repozitorija), pa čeprav sta oba
enakih verzij.

Težavo sem skušal rešiti s takoimenovanim apt pinningom. V
/etc/apt/preferences sem vkucal tole:
Package: rsync
Pin: version 2.6.4-6
Pin-Priority: 1100

Ne pomaga, čeprav naj bi bila situacija, v kateri sem se znašel, šolski
primer za 'package pinning'. Prioriteto sem nastavljal na različne
vrednosti, brez uspeha. V aptitudu in dselectu sem na paketu rsync
nastavil flag 'hold', takisto brez uspeha.

Kaj je narobe? Se lahko še kako drugače izvlečem iz te godlje? Vsakršni
komentarji bodo zelo dobrodošli.

LP,
U.