[LUGOS] Apache, perl in sendmail

Gregor Berginc gregor.berginc at gmail.com
Wed Sep 14 09:58:11 CEST 2005

> gmail ni slovenski streznik.

Ups... :)

> Temu se rece greylisting.

Hvala za kazalec; zanimiva rec. Ce prav razumem, bi se njihov streznik
moral prej ko slej navaditi na moj triplet in ga bo pustil skozi.

Bom videl, ce bom danes se vedno dobival taka sporocila.

> SMTP streznik ti je rekel 450. To pomeni, da lahko (moras!) kasneje
> spet poskusis poslat isto sporocilo. Ce tega ne znas, lokalno
> instaliraj sendmail (se bolje pa ce postfix) tako, da se bo potem tvoj
> lokalni SMTP ubadal s tem, da bo sporocilo dostavil.

Sendmail je instaliran na tej masini ter pravi, da bo poskusal pet
dni. Prej mi samo to ni bili jasno, zakaj bi mu 42-ic uspelo, ce mu ze
prvic ne.

Hvala za pomoc.

lp,
Gregor