[LUGOS] Apache, perl in sendmail

Jure Koren idiots at gmail.com
Wed Sep 14 09:39:31 CEST 2005

On 9/14/05, Gregor Berginc <gregor.berginc at gmail.com> wrote:
> Stvar deluje, ce posljem na slovenske streznike (npr., Arnes, Gmail,

gmail ni slovenski streznik.

> FRI, SIOL), tezave pa nastopijo, ko se mail poslje v Avstrijo. V tem
> primeru root dobi obvestilo:
>
> ... while talking to mailgate.tugraz.at.:
> <<< 450 4.7.1 <nobody at kogvid4.fri.uni-lj.si>... sender denied for 1520 seconds
> Deferred: 450 4.7.1 <nobody at kogvid4.fri.uni-lj.si>... sender denied
> for 1520 seconds

Temu se rece greylisting.

> kogvid4 je ime racunalnika, ki posilja, nobody pa je uporabnik, pod
> katerim tece Apache.
> Ceprav dvomim in (po eni strani) upam, da se tega ne da, me zanima, ce
> vseeno obstaja kak "legalen" nacin, da to spremenim (razen tega, da
> spremenim nastavitve Apache-ja).

SMTP streznik ti je rekel 450. To pomeni, da lahko (moras!) kasneje
spet poskusis poslat isto sporocilo. Ce tega ne znas, lokalno
instaliraj sendmail (se bolje pa ce postfix) tako, da se bo potem tvoj
lokalni SMTP ubadal s tem, da bo sporocilo dostavil.

Tudi mnogi slovenski SMTP strezniki ze implementirajo greylisting, mimogrede.