[LUGOS] Velikost in število praticij

Andrej Mršek andrej.mrsek at volja.net
Fri Sep 9 14:28:16 CEST 2005

Absolutno napravi več particij, saj vendar ne želiš, da ti en frajer
zafila cel disk.
Torej:
/boot  daj nekaj 10mb, kakor se ti izide
/home odvisno kako boš organiziral zadeve ali boš za sambo imel svoj
particijo ali ne
/samba - glej komentar za home, med te dve particiji razddeliš prostor,
ki si ga namenil podatkom (tistih 150Gb recimo)
/var in /usr - malce je odvisno kako boš skonfiguriral sistem (recimo
postgres v default konfiguraciji uporablja kar /usr, logi so na /var),
torej nameni ustrezen prostor tema particijama, med 5 in 20Gb
/tmp - daj kakih 5Gb
swap (2x RAM) in
/ preostanek prostora.

Glede na to, da imaš 250Gb, mislim, da ne boš imel nekih prostorskih
stisk, pri 5 userjih že ne.

LP, Andrej