[LUGOS] Velikost in število praticij

xrado xrado at email.si
Fri Sep 9 14:01:45 CEST 2005

js mam
mašina P3 1GHz, 512Mb ram in 73 Gb scsi disk (z senim istim v sw
mirrorju)  ..takole

1024 Mb .. /
1024 Mb .. swap
 512 Mb .. /var
ostalo  ... /home   (za uporabnike in podatke)

gor pa teče smb, postgresql, http (sam za lokalno mrezo) in par
vzdrzevalnih skript v crontabu .. 13 uporabnikov
in del cist ok.

..particije si skonfuguriras cisto po svijih potrebah.

LP
rado.