[LUGOS] i-banka (Banka Koper)

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Wed Oct 26 06:06:00 CEST 2005

Blaž Podržaj pravi:

> Nobena tožba v tem primeru nebi zdržala. Firma lahko v tem primeru
> postavlja kakršnekoli pogoje hoče. Pač ne bo imela potencialnih
> strank, ki uporabljajo Linux, to je njihov problem. Ti pa tudi nisi
> obvezan imeti račun pri njih. Če ti ne pašejo, greš drugam.
>
> Če bi prišel nekdo iz Monte Carla s par mio Evri v žepu in jim rekel, da
> bi zamenjal svojo zdajšnjo banko z njihovo, in da uporablja Linux, bi mu
> 100% zagotovili takšno varianto, da mu nebi bilo treba kupit Windows
> licence. V skrajnem primeru bi mu podarili računalnik s prednaloženimi
> Windows XP :)

> [...]
Podoben. vendar dosti bolj vljuden odgovor na isto temo ti dajo v
poslovalnici NLB. Poleg tega je tako Banka Koper kot NLB zdaj tudi že v
tujih rokah, tako da je vprašanje vlaganja še večje.

Pozdrav,

Jože

--

P.S. My dear haters. Go /dev/null/nullify/yourself together with your responses. Your beloved nullifier.