[LUGOS] i-banka (Banka Koper)

Blaz Podrzaj b at thz.net
Tue Oct 25 13:55:25 CEST 2005

On Tue, 25 Oct 2005, Marko Jerak wrote:

> In se vprasanje za pravnike v kolikor je kateri izmed njih tukaj. Ali
> obstaja kaksna podlaga za tozbo zaradi podpiranja nelojalne konkurence?
> Namrec na njihovem telefonu za podporo uporabnikom so mi rekli, da
> zadevo lahko uporabljam samo z Win XP, niti starejse verzije ne
> podprajo. Torej za normalno poslovanje moram kupiti licenco XP.

Nobena tožba v tem primeru nebi zdržala. Firma lahko v tem primeru
postavlja kakršnekoli pogoje hoče. Pač ne bo imela potencialnih
strank, ki uporabljajo Linux, to je njihov problem. Ti pa tudi nisi
obvezan imeti račun pri njih. Če ti ne pašejo, greš drugam.

Če bi prišel nekdo iz Monte Carla s par mio Evri v žepu in jim rekel, da
bi zamenjal svojo zdajšnjo banko z njihovo, in da uporablja Linux, bi mu
100% zagotovili takšno varianto, da mu nebi bilo treba kupit Windows
licence. V skrajnem primeru bi mu podarili računalnik s prednaloženimi
Windows XP :)

Skratka vsak rešuje zadeve v svoj prid. Drugače si pa lahko izračunaš
zakaj nimajo podpore za Linux. Potencialnih uporabnikov Linuxa, ki bi
prišli k njim je 17, Linux support pa bi stal par mio sitnih. Verjetno se
ne splača :)

lp,B

PS: Če bo šel tale tred v tej smeri :) naj se preseli v bla :)