[LUGOS] Ldap

Bojan Levovnik bojan.levovnik at pisava.com
Mon Nov 28 13:11:25 CET 2005

Uspelo mi razrešit težavo s shellom.
Problem je bil v nastavitveni datoteki slapd.conf.
Manjkal je loginShell, kot read by everyone.

access to
attrs=objectClass,entry,gecos,homeDirectory,uid,uidNumber,gidNumber,cn,memberUid,loginShell
      by dn="cn=Manager,ou=Users,dc=neki,dc=net" write
      by * read

Zdaj to deluje kot bi moralo.
Ostane mi še naštudirat mail v povezavi s Ldap-om.

Lp, Bojan