[LUGOS] Ldap

Bojan Levovnik bojan.levovnik at pisava.com
Mon Nov 28 11:31:44 CET 2005

Preko RHEL4 sem uspel povezat samba strežnik v domeno. Userji so v LDAP.
Preko smbtools mi je uspel dodati userje, računalnike ter jih uvrstiti v
grupo. Prijava v domeno deluje.

Imam pa naslednji probleme:
- ne vem kako dodati novi atribut za mail, moral bi k tem uporabnikom
dodati atribut mail kamor bi se napisal e-mail uporabnika. Povezava
postfix preko ldap je uspela, samo pa zgleda da ne dela zaradi tega.
- prav tako imam probleme s loginShell, vsi samba uporabniki imajo
nastavljen loginshell, ampak če se prijavim v linux mi avtomatsko vrže
/bin/sh, nastavljen je pa npr. /bin/bash. Tudi če dam getent passwd mi
izpiše vse podatke razen shell-a, kot da nebi uspel dobiti tega podatka.
Naj povem se da je ta podatek viden samo če se v ldap prijavim kot
admin, drugače (anonymous) pa so vidni osnovni podatki. Verjetno je
problem v tem da bi moral biti nastavljen ta atribut kot public, sam ne
vem kako. Preko Softerra LDAP administratorja sem želel spreminati
schemo, ampak nimam kaj za spreminjat.

Strukturo drevesa imam naslednjo:
- kot base je dc=neki, dc=net in za admina cn=Manager
- pol naprej imam ou=Groups, ou=Users,ou=Computers,...
- pri ou=Users imaml naprej uid=root, kjer so pol notri vsi podatki
- pri ou=Grups imam naprej cn=Domain Admins, ...
- pri ou=Computers pa uid=ime_rac$, ...

Če bi mi mogoče kdo znal pomagati, bi prosil za pomoč.

Lp, Bojan