[LUGOS] arts/fc

Žiga Böhm Ziga.Boehm at vseved.net
Thu Nov 24 01:43:55 CET 2005

Dne četrtek, 24. november 2005 1:31 je Žiga Böhm napisal(a):
> [...]
| |

> [...]
|           0 0
|           1 1
|      }
| }
|
| # Nastavitev privzete full-duplex zmogljive
| # avdio naprave z možnostjo "read/write".
| pcm.duplex {
|      type asym
|      playback.pcm "dmix"
|      capture.pcm "dsnoop"
| }
|
| vse kar ti preostane je, da ponovno zaženeš alsa in v nadzornem središču
| kde vključiš full duplex podporo (zvok in večpredstavnost/zvočni sistem/

eh, še tole manjka, da se vse skupaj poveže v delujočo napravo za vse
programe:

##############
# KONVERZIJSKI VTIČ #
##############

pcm.!default {
     type plug
     slave.pcm "duplex"
}

########
# AOSS #
########

pcm.dsp {
     type plug
     slave.pcm "dmix"
}

# OSS nadzor za dsp0 (morda je povsem odveč?)
ctl.dsp {
     type plug
     slave.pcm "snd_card"
}

# OSS nadzor za dsp0 (privzeta naprava pri starem OSS je mixer0)
ctl.mixer {
     type plug
     slave.pcm "snd_card"
}