[LUGOS] Fonti, frekvence, resolution...

Ziga Boehm Ziga.Boehm at Vseved.net
Thu May 19 14:27:31 CEST 2005

Dne četrtek, 19. maj 2005 10:08 je Blaz Podrzaj napisal(a):

| [snip]
|
| To, kar si napisal je sicer vse res in velja samo za velikost nima pa
| blage veze z glajenjem fontov alias antialiasingom. Kaj pa če nočeš
| povečati fonta? Pri antialiasingu vektorskih fontov, gre pri majhnih
| velikostih zgolj in izključno za način hintinga. To pomeni, na kakšen
| način, na katero stran ti senči posamezne znake. To se potem pozna
| pri višini lokov recimo pri "h" in "n" ali pa širini trebuhov pri "b" in
| "d". Še posebej se to pozna pri znakih iz dolgih pokončnih črt, recimo
> [...]

sam sem se strogo omejeval na najbolj verjetno razlago vzrokov in posledic, ki
jih na svojem sistemu opaza matej - v tem kontekstu je pri uporabi razlicnih
locljivosti pojav, ki ga opisuje v svojem e-sporocilu, takorekoc tipicno
simptomatski, citiram:

"V Linuxu (KDE) so vse moje črke lepo porejene in debele v primerjavi s
tistimi v Win. Kaj vpliva na to?"

glajenje fontov se mi zdi za konkreten primer malo verjeten krivec, poleg tega
je - kakor je meni znano (morda zmotno) - freetype2 ze nekaj casa v vecini
distribucij takorekoc standardna resitev, ki zato za svoje delovanje niti ne
potrebuje posebnega udejstvovanja s strani uporabnika sistema.

vsekakor je mozno marsikaj in vsaka nenapacna razlaga lahko (tu imam v mislih
sicer zelo iskrene, a najveckrat zal mocno zgresene nasvete g. klepca)
kvecejmu pripomore k uspesnejsi odpravi tezav ali neskladij s pricakovanim
(za kar gre prvenstveno v matejem primeru) - no, morda nekatere razlage
vendarle prevec vabijo na stranpota... ;-)

lp,
ziga b.