[LUGOS] Fonti, frekvence, resolution...

Matej Brecelj mbrecelj at fgg.uni-lj.si
Thu May 12 08:40:53 CEST 2005

Že nekaj časa me bega tole: Fonti v Linuxu nikakor niso hoteli biti
podobni tistim v Win, potem sem prekopiral vse True Type fonte, kar sem
jih imel na Win tudi v KDE. Stvar deluje, še vedno pa so razlike. Pa me
zanima, če kdo ve zakaj:

- so fonti v OOO malo drugačni v Win in Lin. Oziroma zakaj se mi lepo
oblikovan dokument v enem sistemu razvleče še na drugo stran v drugem
sistemu.
- so fonti v Firefoxu na isti internetni strani v obeh sistemih malo
različni, pa če je vse isto nastavljeno.

V Linuxu (KDE) so vse moje črke lepo porejene in debele v primerjavi s
tistimi v Win. Kaj vpliva na to? Nastavitev frekvenc, resolucije monitorja
v X? Gonilniki za grafiko (ATI)? Vem, bi točen odgovor dobil le ča bi se
popolnoma zakopal v mašino, jo razdrl do drobovja (softwaresko in
hrdwaresko), ampak zanima me predvsem načelno. Kje se skrivajo peklenšči,
ki motijo mj bister pogled na zaslon? Aja monitor je LCD, tako da ni
problem v znanem skakanju žarkov preko katodnega monitorja in žarenju
fosforja na ekranu (ne se obesit na zadnji stavek).

M.

Life is a wave.