[LUGOS] Port forwarding

Rok Krajnc rok.krajnc at sklab.org
Thu May 12 07:48:19 CEST 2005

Tomaz Kravcar wrote:

> sem imel enkrat podoben problem pa se je kasneje izkazalo, da sem dva
> odstavka visje blokiral ves promet forwardiran v notranje omrezje.
>
> Mogoce pa nimas vklopljenega forwardiranja (echo 1 >
> /proc/sys/net/ipv4/ip_forward) ?
>
> lp, tomaz

Največkrat sem imel probleme ravno zaradi tega, kar je napisal Tomaž -
imel sem blokiran ves promet, potem pa sem na konec dodajal nova
pravila, ki jih kernel ne upošteva, ker že prej ves promet zmeče stran.
Poskusi z iptables -I PREROUTING 1 ... ipd. namesto iptables -A ...

Mogoče bi dodal še primerne mrežne vmesnike (-o in -i), čeprav to
verjetno tukaj ne igra vloge.

lp, Rok