[LUGOS] lyx vzorec za raziskovalni papir

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Mon May 9 18:20:07 CEST 2005

Luka Napotnik wrote:

>Vzorec artikel ne pride v poĹĄtev, ker ne upoĹĄteva videznih pravil za
>raziskovalno nalogo. Jaz pa rabim predpis, ki bo upoĹĄteval te predpise (velikost
>pisave, velikost robov, poloĹžaj naslova, itd.). Sicer lahko res z OpenOffice
>piťem, sam se no�em truditi z urejanjem, pa� pa s pisanjem.
>
>lp,
>Luka

Ups, ni samo Lyx hiter in natančen - če če bit, je lahko tudi kdo drug ]:-P

Saj lahko tudi v OOo hitro pišeš, ne da se ti strga nit - le oblikovati
si moraš dobro predlogo. Mogoče boš zameril, a na tem urejevalniku sem
že od SO 4.0 in mi menjava niti na kraj pameti ne pade. Ostale, razen
nekaj zares majhnih, uporabljem le z ukazi Load/Save as/Print. Toliko o
OT temah.

Nekatere fakultete Ljubljanske univerze kar na strežnikih ponujajo
različne vzorce dokumentov in navodila zanje - priredi jih v vzorce in
bodi prvi. Del odgovora o pretvorbi datotek se skriva tule:

> http://wiki.lyx.org/FAQ/Compatibility

Zakaj si pri pretvorbi ne pomagaš še z LateXom in ostalimi njegovimi
derivati?
Npr. s stvarcami na tem naslovu:

> http://wiki.lyx.org/LaTeX/LatexToLyx

Naprej pa mislim, da se boš znašel. Pa postelji nam spodaj, se lepše
bere - saj mene tudi tb vrže na vrh, pa se vseeno potrudim.

lp, JK