[LUGOS] MAC naslov

KarloDrago Novak KarloDrago.Novak at gov.si
Fri May 6 07:35:57 CEST 2005

Nekoč so imeli v Iskri Antene problem z ravnanjem pločevevne. Poskusili so
jo poravnati, pa nikakor ni šlo. Tako je ta pločevina romala v odpadek. Pa
dobijo v službo Zelenca in začel se je ukvarjati s to odpadno pločevino. Vsi
so se mu smejali, da se je lotil nekaj, kar že vrabci čivkajo, da ni mogoče.
Ampak Zelenec je bil trmast in je poskušal. Kmalu je imel rezultate in nato
so se vsi čudili, kako je to mogoče zravnati pločevino, saj so sami
poskušali in celo skoraj tako kot on, pa ni šlo.

Nekaj podobnega je tudi Kolumbovo jajce.

Pustimo se presenetiti in raje kot da nekoga zatiramo, ga vzpodbujajmo ali
pa bodimo vsaj tiho.

lp Drago