[LUGOS] MAC naslov

Ales Kosir ales.kosir at hermes.si
Thu May 5 23:32:50 CEST 2005

 >Ja ja ja ... tisto o moči oddajanja ipd ... to so osnove ... smo slišal na
faksu.
> Da pa moč signala ne pada z oddaljenostjo od vira, me pa pač ne boš
prepričal.

V praznem homogenem prostoru s tockastim dipolnim izvorom seveda jakost
polja pada z 1/r^2. V nepraznem nehomogenem prostoru to drzi samo zelo
priblizno. Upostevati je treba uklone, odboje in absorpcijo... Za namecek pa
na sprejem signala vpliva se orientacija sprejemne antene...

To je priblizno tako, kot ce bi sedel na Cresu v nekem zalivcku z nogami v
vodi in z merjenjem visine valov morja napovedal, kje si. Recimo.

Lep pozdrav,
Ales