[LUGOS] zanimivi rezultati v memtest86

Blaz Podrzaj b at thz.net
Thu May 5 07:49:47 CEST 2005

On Wed, 4 May 2005, Jure Čuhalev wrote:

> V čem je pa tu fora? Kaj ima pa tukaj časovna komponenta veze, če je pa
> povedal točno pri katerem vzorcu se to dogaja?

Daljse testiranje lahko pokaze se dodatne/druge napake v vzorcu kjer
je prej mislil, da se mu to ne dogaja.

Če preveč razmišljaš, pride do tega da začneš počet stvari, ki ti jih
zdrava pamet načeloma nebi dopuščala.

Oprosti, razloži mi nekaj. Če ugotoviš že po petem vzorcu, da je čip foo,
zakaj bi zadevo nadalje testiral s 17. vzorcem? Mogoče zato, da bi
ugotovil, da čip ni samo foo ampak foofoo? A ti bodo dvojno garancijo
šteli? Mogoče pa ima kakšen proizvajalec take garancijske pogoje, da ti
podari toliko novih čipov, kolikor ti najdeš napak v starem?

Pa brez zamere,