[LUGOS] MAC naslov

Rok Krajnc rok.krajnc at sklab.org
Wed May 4 16:14:58 CEST 2005

>Še posebej to velja za kakšne Američani, ki pridejo v deželo, ki premore 3
>traktorje in en kombajn in si rečejo:"Zdaj bomo pa spumpal od tukaj čim
>več denarja zlepa ali zgrda", na koncu je to seveda zgrda, saj tožijo
>državo, država ima pa manjši BDP kot oni profita :) in si ne more
>privoščit tako dragih odvetnikov, na koncu najebeva jaz in ti kot
>davkoplačevalca te uboge države, ki se nikoli ni znala potegnit za svoje
>ljudi.

Ja ... ta situacija je res ... smešna. Evo kako si jaz predstavljam
podobno, če ne isto situacijo.

Ker s svojim poslom ne zaslužim dost, se odločim, da bom prodajal
bencin. In to ne kjerkoli, prodajal ga bom doma, pred dovozom do hiše.
Ne postavim bencinske (sploh ne več njih), ampak kupim sod bencina,
čezenj poveznem eno tablo 'LITER BENCINA JURJA' in se igram Petrol.
Jasno da moj biznis propade. Jasno da takoj tožim državo, ker ni
_prisilila_ ljudi, da bi hodili k meni tankat, da ni bolj onemogočala
Petrola in da nasploh mi ni omogočala, da bi lahko konkuriral Petrolu.

Pa naj kdo reče, da ni to isto kot zgodba z VegiMobilom :)

lp, Rok