[LUGOS] MAC naslov

Blaz Podrzaj b at thz.net
Wed May 4 15:55:10 CEST 2005

On Wed, 4 May 2005, Rok Krajnc wrote:

> Zakaj hudiča pa tega ne delajo?? Res da ni natančno in res, da ti v
> domačem okolju koristi toliko kot šop česna okoli vratu, verjemi pa, da

Lej, to je storitev, ki se ne prodaja, je obrobnega značaja. Če imam jaz
open source centralo, ki ni Ericsson in je dokaj nova, bi to za relativno
malo denarja lahko naredil. Če pa je tako kot je, potem pa naši prodajalci
rečejo da se ne splača in je konec debate.

Poleg tega pa mi lahko na besedo verjameš, da bi to storitev s pridom
izkoriščal manj kot en procent uporabnikov.

> Na žalost še prevečkrat delam za nič cvenka :)
> Ni mi pa jasno, da se lokacijsko odvisne storitve / informacije ne bi
> splačale ... pa to je po moje sekira v medu ... za to bi jaz kamot
> zapravil cel kup denarja. (ki ga za kako drugi neumnost od mobitela
> nočem in ne bom).

Mobitel sicer ima svoj razvoj ampak ne za programiranje central in
podobnih zadev. Za to je tukaj Siemens pa Ericsson in podobni, katerih
primarna dejavnost je razvoj in uvajanje novih tehnologij.

> Seveda si Mobitel lahko privošči veliko več kot Vodafone (vsi vemo
> zakaj) in hvalabogu je tako - če bi cel Telekom skupaj z Siolom in
> Mobitelom kupil kak Deutsche Telekom, bi nam bilo hitro žal, ker bi se
> po moje hitro poslovili od (naprednih) storitev in (recimo) ugodnih cen.

Se popolnoma strinjam. Pripeljali bi svoj razvoj, ukinili 500 delovnih
mest in še naprej furali samo pogovore in SMS. Potem bi pa država morala
sklenit še kakšen sporazum v stilu "Revoz", da bi nezaposlenost ostala na
isti ravni.

> Me pa moti to, da namesto da bi izrabili možnosti trenutnega omrežja,
> Mobitel raje plača ektremno podkupnino ...khm... licenco za UMTS. Meni
> se zdi, da še GSM omrežje ni izkoriščeno, tako da je logika postavljanja
> UMTS omrežja ... v bistvu je ni. Kaj mi koristi prenos 384 kbit/s, če ga
> nimam s čim porabiti. Videtelefonija je trenuntno edina približno
> uporabna stvar, pa še te ne uporabljam, ker ne poznam nobenega s
> primernim telefonom.

No lej, UMTS je odskočna deska za posodobitev kompletne infrastrukture. Če
te odskočne deske nebi bilo, bi se kdorkoli težje odločil za posodobitev.

Še posebej to velja za kakšne Američani, ki pridejo v deželo, ki premore 3
traktorje in en kombajn in si rečejo:"Zdaj bomo pa spumpal od tukaj čim
več denarja zlepa ali zgrda", na koncu je to seveda zgrda, saj tožijo
državo, država ima pa manjši BDP kot oni profita :) in si ne more
privoščit tako dragih odvetnikov, na koncu najebeva jaz in ti kot
davkoplačevalca te uboge države, ki se nikoli ni znala potegnit za svoje
ljudi.