[LUGOS] MAC naslov

Marko Cuk cuk at cuk.nu
Wed May 4 15:50:29 CEST 2005

Rok Krajnc wrote:

> Zakaj hudiča pa tega ne delajo?? Res da ni natančno in res, da ti v
> domačem okolju koristi toliko kot šop česna okoli vratu, verjemi pa,
> da ti v neznanem mestu še kako koristi, da sredi noči zveš, da si se
> privlekel nekam v bližino svojega hotela (aja - Cell information
> _deluje_ v Sarajevu - ne samo slišal / prebral, ampak tudi preizkusil
> na lastni koži in še precej prav mi je prišlo).

A nima CroNet ali VipNet tega ? V Porecu lepo napise Porec-Riva...

> [...]
> Mobitelom kupil kak Deutsche Telekom, bi nam bilo hitro žal, ker bi se
> po moje hitro poslovili od (naprednih) storitev in (recimo) ugodnih cen.
>
> Me pa moti to, da namesto da bi izrabili možnosti trenutnega omrežja,
> Mobitel raje plača ektremno podkupnino ...khm... licenco za UMTS. Meni
> se zdi, da še GSM omrežje ni izkoriščeno, tako da je logika
> postavljanja UMTS omrežja ... v bistvu je ni. Kaj mi koristi prenos
> 384 kbit/s, če ga nimam s čim porabiti. Videtelefonija je trenuntno
> edina približno uporabna stvar, pa še te ne uporabljam, ker ne poznam

Ves, kaj... ze za SSHjati je UMTS precej boljsi, kot GPRS, ker je
bistveno manjsa latenca. Jaz imam 6630 in ne grem na slabsi telefon. Ce
ne drugega, mi UMTS dela tam, kjer mi GSM ni delal... hecno, ampak je
res, pac postavitev anten, polarizacija,  ...

Cuk

Please send all support related questions to podpora at xenya.si

Work @ http://www.xenya.si
Private: http://cuk.nu
Sports: http://www.cuk.nu
Slovenian FreeBSD mirror admin http://www2.si.freebsd.org
Slovenian OpenBSD mirror ftp://openbsd.cuk.nu/pub/OpenBSD