[LUGOS] MAC naslov

Rok Krajnc rok.krajnc at sklab.org
Wed May 4 15:37:12 CEST 2005

No pa smo tm ...

Blaz Podrzaj wrote:

>Zdaj mi pa ti povej enega evropskega providerja, ki ti pošilja informacije
>o celici v kateri se nahajaš! Samo enega! Pa vsak terminal/telefon podpira
>prikaz tega!

Zakaj hudiča pa tega ne delajo?? Res da ni natančno in res, da ti v
domačem okolju koristi toliko kot šop česna okoli vratu, verjemi pa, da
ti v neznanem mestu še kako koristi, da sredi noči zveš, da si se
privlekel nekam v bližino svojega hotela (aja - Cell information
_deluje_ v Sarajevu - ne samo slišal / prebral, ampak tudi preizkusil na
lastni koži in še precej prav mi je prišlo).

>Ne da se noče, ne splača se mu! Če bi pa ti delal za nič cvenka in nekaj
>testiral/razvijal pa kar. Komot, dobil bi tudi en sendvič na dan :)

Na žalost še prevečkrat delam za nič cvenka :)
Ni mi pa jasno, da se lokacijsko odvisne storitve / informacije ne bi
splačale ... pa to je po moje sekira v medu ... za to bi jaz kamot
zapravil cel kup denarja. (ki ga za kako drugi neumnost od mobitela
nočem in ne bom).

>Vedno je problem denar oziroma ekonomski vidik. Sanja se ti ne kakšni
>statistični izračuni se izvajajo samo zato, da se pride do zaključkov a se
>bo neka nova storitev izplačala ali ne, se bo izplačalo v Zgornji Kungoti
>postavit še eno bazno.

Jasno. Čudna bi bila firma, ki bi denar razmetavala tam, kjer ji ne bi
prinesel (dovolj) dobička. Jasno da se Mobitelu (ali komu drugemu) ne
splača postavljati drage tehnologije, s katero bi lahko uporabniki
zvedeli svojo pozicijo, če bi bilo to zastonj.

>Nek Vodafone niti v sanjah ne more računat, da bi lahko imel kdaj toliko
>storitev kot jih ima Mobitel, ker je preglomazen. Pri njih je problem ker
>so preveliki in je napredek/razvoj prehiter za njih da bi vse skupaj
>folgali pa recimo da imajo precej večji buđet kot Mobitel.
>
>lp,B

Seveda si Mobitel lahko privošči veliko več kot Vodafone (vsi vemo
zakaj) in hvalabogu je tako - če bi cel Telekom skupaj z Siolom in
Mobitelom kupil kak Deutsche Telekom, bi nam bilo hitro žal, ker bi se
po moje hitro poslovili od (naprednih) storitev in (recimo) ugodnih cen.

Me pa moti to, da namesto da bi izrabili možnosti trenutnega omrežja,
Mobitel raje plača ektremno podkupnino ...khm... licenco za UMTS. Meni
se zdi, da še GSM omrežje ni izkoriščeno, tako da je logika postavljanja
UMTS omrežja ... v bistvu je ni. Kaj mi koristi prenos 384 kbit/s, če ga
nimam s čim porabiti. Videtelefonija je trenuntno edina približno
uporabna stvar, pa še te ne uporabljam, ker ne poznam nobenega s
primernim telefonom.

Pa pustimo to ... vrnimo se na bolj tehnološke teme :)

lp, Rok