[LUGOS] MAC naslov

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Wed May 4 14:39:50 CEST 2005

Howdy!

Bostjan Janezic wrote:

>Hmm, no tukaj imam jaz eno kmecko vprasanje. Kako pa bazna postaj ve kdaj
>naj naredi hand-over z drugo postajo in s katero postajo naj ga naredi?

Kot del sistemskih sporočil telefončki dobijo informacijo o "sosednjih"
baznih. Potem telefon meri po spisku. Nadaljnja akcija je odvisna od
tega, v kakšnem načinu telefonček je:

Med govornim klicem (ali pa CSD data) stalno sporoča rezultate meritev.
Glede na te rezultate sistem sprejme ustrezne odločitve in pošlje
telefončku ustrezne ukaze za hand-over.

Kadar je telefonček neuporabljen, večinoma le meri. Sam se odloči, kdaj
se bo 'prekampiral' na sosednjo bazno postajo. Le v primeru, ko se pri
tem spremeni oznaka področja (Location Area ... sistem ve, v katerem
podorčju se terminal nahaja saj ga le znotraj tega področja išče v
primeru dohodnega klica; področja so dokaj velika, reda velikosti ene
Slovenske pokrajine), se javi sistemu.

Kadar je telefonček v GPRS načinu, se večinoma obnaša kot da je
neuporabljen, seveda pa se mora ob vsaki zamenjavi bazne javiti sistemu.
V takih trenutkih prenos podatkov začasno (nekaj sekund) zastane.

Je pa tako, da so bazne postaje v principu butaste. Zadaj stojijo
centrale, ki furajo nekaj deset/sto baznih postaj. Ti so možgani
radijskega dela GSM omrežja.

--
Peace!
   Mkx