[LUGOS] mail system

Tomas antencek at volja.net
Fri Mar 25 10:05:32 CET 2005

Živjo.

Jaz uporabljam postfix + courier-imap + za administracijo Postfix Admin
(http://high5.net/postfixadmin/).
Virtualne uporabnike imam v pgsqlu, poleg tega lepo deluje tudi smtp
avtentikacija.
Nekateri webmaili celo omogočajo uporabnikom spremembo gesla, tako tudi
s tem ne bi imel težav (če že ravno ne bi želel, da uporabniki menjajo
gesla preko postfixadmina) ali pa sam narediš nek web vmesnik za
spremembo gesla.

LP,T

Primer za kombinacijo z mysqlom:
http://www.xnote.com/howto/postfix_mysql_courier.html