[LUGOS] mail system

Matjaz Prelog rachek at occasio.si
Fri Mar 25 09:45:41 CET 2005

Tega je po netu zelo dosti. Postfix ne bi smel biti problem, cyrus pa zna
nagajati pri konfiguraciji. Potem dela BP, se razume. Jaz imam email naslov
*(virtualna mapa), username in password v eni tabeli, aliase pa v drugi.
Vmesnik za administracijo sem spisal sam v PHPju, dobijo pa se ze izdelane
resitve, vendar jih jaz ne poznam. Opazil sem jih v step-by-step howtojih,
ko sem se zafrkaval z zadnjo instalacijo.

LP, rach.