[LUGOS] 2 eth kartici v racunalniku

Gregor Fajdiga Gregor.Fajdiga at select-tech.si
Thu Mar 24 13:15:15 CET 2005

hi,

to ti linux obravnava kot eno samo omrežje.

naredi sledeče. renumeriraj ip naslove in sicer takole:

administracija:
* mreža:		192.168.0.0
* možni ip za hoste:	192.168.0.1 - 192.168.0.126
* št. hostov:		126
* netmask:		255.255.255.128
* broadcast:		192.168.0.127

proizvodnja:
* mreža:		192.168.0.128
* možni ip za hoste:	192.168.0.129 - 192.168.0.254
* št. hostov:		126
* netmask:		255.255.255.128
* broadcast:		192.168.0.255

z zgornjim renumeriranjem si iz ene C razredne mreže pridobil 2 subneta.

takega numeriranja kot je spodaj naveden, navkljub ukvarjanju s podobnimi
temami, še nisem videl. problem je predvsem netmask/subnetmask, kar si tvoj
pingvin razlaga kot dva gatewaya za eno in isto mrežo, kar pomeni one big
mess. ne moreš se kar na pamet odločit koliko bo veliko omrežje, za to
obstajajo jasna pravila. kot dodatno čtivo pa ti priporočam kako CCNA knjigo
(domača naloga!!! :))) ).

pozdrav,

gregor.

če imaš skonfigurirano omrežje tako, kot sem zgoraj napisal tudi
gatewayev ne rabiš nastavljat, razen pač default gatewaya, ker ima linux
lokalno priklopljeni obe omrežji in route do omrežij pozna.