[LUGOS] 2 eth kartici v racunalniku

Vanja Cvelbar cvelbar at tasc.infm.it
Thu Mar 24 12:53:51 CET 2005

Popravljam: ce locis mrezo na 4 dele imas subnete 0-63 , 64-127,
128-191, 192-255

Pri vsakem subnetu ti ena IP stevilka odpade za ime mreze (zacetna - 0,
64, 128, 192) in najvisja za broadcast na tej mrezi (63, 127, 191, 255)

To dosezes z netmaskom 255.255.255.192.

V tvojem primeru bi moral racunalnike iz administracije premakniti na
drugi subnet - to pomeni vse kar je pod IPjem 65 na visje ne pa vec kot
126...

Naj bo to za hitro uporabo...

LP
Vanja