[LUGOS] SATA in linux, specificno FC2

Jurij Reščič jure at gemini.fkkt.uni-lj.si
Tue Mar 22 19:43:58 CET 2005

Jaz sem pred kratkim nameščal FC3 na sistem z osnovno ploščo MSI Neo2
Platinum
(NF3 Ultra čipset); dva SATA diska v sw raid1 načinu.  Inštalacija je
šla OK, diske je
prepoznalo, a zadeva se nato ni zbootala.  Nisem raziskoval, kaj je temu
vzrok; vzel sem
Centos 4 in dela OK.

Pingo 3.1 bi znal delati (novejši kernel).

Jurij