[LUGOS] SATA in linux, specificno FC2

Uros Trebec uros.trebec at gmail.com
Tue Mar 22 17:27:04 CET 2005

Pozdrav!

Osebno sem z SATA kontolerjem imel velike tezave samo na intelovem 8xx
(se spomnem se tocno, P4) cipovju, ki je imel ravno tisti SATA
kontoler, ki je zelo slabo podprt. Prisiljen sem bil preklopiti
kontroler v Legacy-mode tako da se je predstavil kot navaden ATA.

Z kotrolerjem na NF2 nisem imel problemov (prav tako kolega ne), za
novejsa cipovja pa ne vem. Vsekakor priporocam da prej preveris kateri
HW se najbolje razume z FC2.

lp,
Uros