[LUGOS] GRUB loader

Damjan slemo01 at siol.net
Sat Mar 19 19:44:11 CET 2005

Nekaj me zanima--->jaz sem formatiral racunalnik, mislim windowse, zdaj pa
ko zazenem racunalnik mi ne pokaze zagonskega menija od linuxa in ne morem v
redhata, ceprav sem formatiral samo windows particijo. Na istem disku imam
dve particiji in sistema windows in linux. Zdaj imam windows loader, ker sem
prej imel instalirane windows server 2003 in windows xp. Zdaj pa imam
windows xp in linux. Prej je GRUB loader normalno deloval, zdaj pa ko sem
formatiral windowse ga ni vec.

Kako lahko ustvarim GRUB loaderja za linux? Probal sem tako da sem zagnal s
cd-roma 1 cd od redhata in sem potem izbral namestitev boot loaderja.Izbral
sem GRUB. Vendar ko zakljuci z instalacijo dobim obvestilo da ni bil noben
loader namescen. Tako sem potem ustvaril se boot disketo, vnedar ko boota z
diskete dobim napako --->boot failed