[LUGOS] Knoppix in ntfs problem

Luka Marinko union at stvor.net
Thu Mar 17 05:41:55 CET 2005

Dalibor wrote:
> Ker so se mi winsi na enem prenosniku porušili, hočem z knoppixom rešiti
> vsaj del podatkov. Mountane imam dve particiji in sicer
> /dev/hda1 (vfat) in /dev/hda2 (ntfs). ukaz df -T pokaže obe mountane
> particije vendar pa lahko listam le po hda1. Na hda2 mi javi sledečo
> napako pri ls ukazu
> ls:reading directory /mnt/hda2: Input/output error. Ali to pomeni, da
> sem se poslovil od podatkov ali kaj drugega?
> Na knoppix-std mi pa lepo mounta obe particiji, vendar tam nimam
> driverjev za mrežno kartico in za USB key, tako da si ne morem prav
> [...]

A to pomeni da na knopix std ls deluje ?
Ker knopix std uporablja star kernel in ima vklopljen ntfs rw, kar je
nestandardo. Za najboljso podporo ntfs-u pod linuksom pa se obrni na
http://www.jankratochvil.net/project/captive/

Najbol osnoven nacin recoverija je z dd-jem. (man dd) ce to ne dela si v
rit. Ta program dejansko preslika vsebino diska(RAW). Image lahko potem
das na drug bolj stabilen disk in poizkusis naredit recovery iz tam.

LP
Luka