[LUGOS] Knoppix in ntfs problem

Dalibor lugos at ice.si
Thu Mar 17 11:28:54 CET 2005

Ker so se mi winsi na enem prenosniku porušili, hočem z knoppixom rešiti
vsaj del podatkov. Mountane imam dve particiji in sicer
/dev/hda1 (vfat) in /dev/hda2 (ntfs). ukaz df -T pokaže obe mountane
particije vendar pa lahko listam le po hda1. Na hda2 mi javi sledečo
napako pri ls ukazu
ls:reading directory /mnt/hda2: Input/output error. Ali to pomeni, da
sem se poslovil od podatkov ali kaj drugega?
Na knoppix-std mi pa lepo mounta obe particiji, vendar tam nimam
driverjev za mrežno kartico in za USB key, tako da si ne morem prav
veliko pomagat.

lp
dalibor