[LUGOS] Arnes dostop preko kabla - zasic =?iso-8859-2?Q?Re: [LUGOS] Arnes dostop preko kabla - zasicenost=A0omrezj?= a

Darko Vrsic darko at varnost.si
Tue Mar 15 08:50:21 CET 2005

Marko Bevc wrote:

>Da, obremenitev je gotovo večja pri CMTS-u kot na Arnesu, saj le-ta tudi
>skrbi za bootup modemov in njihov nadzor - torej je promet večji od
>dejanskega. Pa tudi nekateri cenejši CMTS-i imajo gotovo manjše
>propustnosti kot pa uplink, ki je ponavadi optika.
>
>Glede lokalnosti pa je res tako, da le-ta za kabelske naročnike ni
>relavantna saj gredno vsi najprej na isto napravo.

Hvala za odgovore. Vceraj sem govoril z zaposlenim pri doticnem
kabelskem operaterju ki mi je povedal, da je preobremenjen tako CMTS kot
tudi link do Arnesa. Baje ze razmisljajo o nadgradnji kapacitet ... Kot
zanimivost - operater ponuja tudi dostop do enega izmed komercialnih
ISP-jev, odzivni casi glede na Arnes so v povprecju (ob manjsi
obremenjenosti omrezja) vec kot pol krajsi. Je pa na CMTS-u za Arnes cca
1000 uporabnikov, na komercialnem pa nekaj vec kot 100.
Razlog mojega ubadanja s kvaliteto povezave je IP telefonija, ki je ob
spicah prakticno neuporabna.

LP
Darko

--