=?iso-8859-2?Q?Re: [LUGOS] Arnes dostop preko kabla - zasicenost=A0omrezj?= a

Matija Grabnar matija.grabnar at arnes.si
Tue Mar 15 08:38:47 CET 2005

Danes sem o tem malo povprasal kolega, ki je bolj doma na hardwerski
strani. Njegoc odgovor je bil,
da ce meris promet med dvema uporabnikoma, ki sta na istem segmentu
(torej imata IP stevilki znotraj
svojega netmaska), potem gre ta promet samo do layer-2 opreme in
definitivno ne gre do Arnesa. Ce
bos meril promet med dvema takima uporabnika ob razlicnih casih, bos
torej dejansko lahko videl,
kdaj je obremenitev na lokalnem segmentu in kdaj na povezavi do Arnesa.