[LUGOS] Prenos Windows domene s Sambe na Windows Server

Rok Krajnc rok.krajnc at sklab.org
Wed Mar 9 10:07:56 CET 2005

Nejc Škoberne wrote:

> Zdravo.
>
> Zanima me, ce je kdo kdaj to ze pocel - prenasal obstojeco Windows
> domeno s Sambe na Windows streznik (v tem primeru WSBS 2003). A je
> to sploh mogoce? Se sploh splaca s tem razbijati si glavo?
>
> Ce se da - verjetno bi bilo treba najprej narediti upgrade Sambe
> na verzijo 3?

Menda se to da, če SBS ni v native načinu.
Poskusi sambo dodati v domeno kot bdc (če ti uspe to, bo verjetno šlo).
Mogoče bi delalo tudi, če samba ni bdc ... vsekakor mora biti vključena
v domeno.
Potem uporabiš postopek, opisan v samba dokumentaciji (tisto 'net rpc
vampire bla bla').

V skrajnem primeru (če nimaš preveč userjev) lahko skopiraš uporabnikove
nastavitve in datoteke, narediš vse uporabnike na sambi in prilagodiš
UID-je oz. SID-e.

lp, Rok