[LUGOS] Prenos Windows domene s Sambe na Windows Server

Miroslav Jurkas miroslav.jurkas at k2.net
Tue Mar 8 21:10:18 CET 2005

Nejc Škoberne pravi:

> Zdravo.
>
> Zanima me, ce je kdo kdaj to ze pocel - prenasal obstojeco Windows
> domeno s Sambe na Windows streznik (v tem primeru WSBS 2003). A je
> to sploh mogoce? Se sploh splaca s tem razbijati si glavo?
>
> Ce se da - verjetno bi bilo treba najprej narediti upgrade Sambe
> na verzijo 3?

Kolikor jaz vem so takšni prenosi načeloma možni (prebral nekje kako, pa
ne vem več kje; najbrž postaviš BDC na winsih in potem promoviraš v
PDC). Z WSBS xxxx (alias Small business) pa to najbrž ne bo šlo. WSBS
namreč ne dovoli postaviti niti back-up domain controllerja, ki bi ga
potem lahko promoviral v primarnega (IMHO). Tudi kot authentication
server v originalni postavitvi WSBS ne dela.

Lep pozdrav
  Miroslav

** miroslav.jurkas na k2.net                      **
** close your windows, use GNU/Linux!          **