[LUGOS] Error message "eth8 : something wicked happened 0013"

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Thu Jun 30 13:34:19 CEST 2005

Uroš Golja wrote:

> Nekam veliko naprav imaš na IRQ3 in IRQ5. Na IRQ3 je on-board
> ethernet, neka Compaqova system management zadeva, in še šest (!)
> portov multiport ethernet kartice. Na IRQ5 je takisto šest portov
> multiport kartice. A lahko to kako prerutaš na kakšne druge IRQje?
> Npr. v BIOSu izklopiš ACPI, ročno nastaviš IRQje, kernel pa zbudiš z
> noacpi?

Na irq3 je imaš eth vmesnik (broadcom)+ 2 in pol kartice dlink in na
irq5 spet dlink na enak način. Ročno je potrebno nastaviti tudi irqje v
biosu (isapnp, ...), Proste imaš zagotovo irq 9, 10, 11, v bistvu pa
razpolagaš še z 3,4 in 5 ter morebiti še irq 12 imaš USB miš/kbd - v tem
primeru je tu lahko drugi serijski port. Na najvišjega daj najmanj
pomembne naprave (če se le da, pod biosom vsakemu razširitvenemu vtiču
pci ročno dodeli svoj irq),  na najnižjega pa najpomebnjše. Video zaradi
ljubega mira fiksiraj na irq9, 10  ali 11, scsi pa pusti raje pri miru.