[LUGOS] Error message "eth8 : something wicked happened 0013"

Uroš Golja goljau at comcom.si
Thu Jun 30 10:30:45 CEST 2005

Andrej Trobentar wrote:

>Tudi jaz tako mislim - mogoče celo celoten motherboard. Prilagam lspci -v.
>
>- --
>Lep pozdrav,

Nekam veliko naprav imaš na IRQ3 in IRQ5. Na IRQ3 je on-board ethernet,
neka Compaqova system management zadeva, in še šest (!) portov multiport
ethernet kartice. Na IRQ5 je takisto šest portov multiport kartice. A
lahko to kako prerutaš na kakšne druge IRQje? Npr. v BIOSu izklopiš
ACPI, ročno nastaviš IRQje, kernel pa zbudiš z noacpi?

Pa predno daješ gor kakšno drugo distribucijo, bi jaz na tvojem mestu
najprej poskusil s Knoppixom. Zapeči, vtakni, zbootaj... če se tudi pod
Knoppixom pojavljajo iste napake, potem težava zagotovo ni v distribuciji.

LP,
U.