[LUGOS] Prenosniki...

Anze anze at volja.net
Mon Jun 20 11:15:51 CEST 2005

Hm, ocitno moj post ni prisel skozi... :(

> vse kul. nx9110 ali neka podobna oznaka je bil.
HP nx6110, pa dobis ga za ~170k SIT. Za ~200k SIT dobis verzijo z WiFi in
Windowsi (ne vem, ce lahko dobis brez). Vecinoma vse dela pod Linuxom
(wireless brez problemov - preko ndiswrapperja), Xi zaenkrat preko vesa
(trenutno nimam se casa, da bi se se igral s tem), acpi pa po kratkotrajni
uporabi ni pokazal kaksnih pomanjkljivosti. Jaz sem ga nabavil pri Hestia
Pro prejsnji teden.

LP!

Anze