[LUGOS] Prenosniki...

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Sun Jun 19 23:42:30 CEST 2005

V BigBangu sem za prijatelja kupil HP prenosnika za 200 jurjev brez
Windows. Instaliran je imel FreeDOS, to je vse. WI-FI-ja ni imel ostalo
vse kul. nx9110 ali neka podobna oznaka je bil.

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 19.Jun 2005 @ 23:39 CET
Antispam-TAG: PORTOROZ: Please include this line to all eMail You send to me, to prevent it being treated as SPAM.