[LUGOS] ldap

Matej Podgorsek matej.podgorsek at fe.uni-lj.si
Thu Jun 16 09:03:52 CEST 2005

Sedaj deluje. Hvala za odgovor.

M.
----- Original Message -----
From: "Gregor Jerše" <Gregor.Jerse na predoslje.com>
To: "Glavni dopisni seznam LUGOSa" <lugos-list na lugos.si>
Sent: Wednesday, June 15, 2005 7:15 PM
Subject: Re: [LUGOS] ldap

On Wednesday 15 of June 2005 13:11, Matej Podgorsek wrote:
> Pozdravljeni!
>
> Zanima me, ce kdo mogoce ve, zakaj mi php ne izpise userPassword pri
> zaganjanju naslednje skripte. Sicer mi izpise ostale vrednosti. Ce
pogledam
> uporabnika  npr. z Ldap Administrator 3.1 mi izpise userPassword. Kot vse
> kaze geslo ni inkriptirano.

Si poskusil z

echo $info[1]["userpassword"][0] . "<br>";  <<----

"userpassword" namesto "userPassword"?

PHP dokumentacija namreč pravi, da

The attribute index is converted to lowercase. (Attributes are
case-insensitive for directory servers, but not when used as array indices.)

--
Lep pozdrav
Gregor Jerše