[LUGOS] ldap

Gregor Jerše Gregor.Jerse at predoslje.com
Wed Jun 15 19:15:36 CEST 2005

On Wednesday 15 of June 2005 13:11, Matej Podgorsek wrote:
> Pozdravljeni!
>
> Zanima me, ce kdo mogoce ve, zakaj mi php ne izpise userPassword pri
> zaganjanju naslednje skripte. Sicer mi izpise ostale vrednosti. Ce pogledam
> uporabnika  npr. z Ldap Administrator 3.1 mi izpise userPassword. Kot vse
> kaze geslo ni inkriptirano.

Si poskusil z

echo $info[1]["userpassword"][0] . "<br>";  <<----

"userpassword" namesto "userPassword"?

PHP dokumentacija namreč pravi, da

The attribute index is converted to lowercase. (Attributes are
case-insensitive for directory servers, but not when used as array indices.)

--
Lep pozdrav
Gregor Jerše